Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shila sudah pandai bercinta?


DIVA mengikuti perkembangan anak dara ND Lala yang seorang ini. Manakan tidak, dari kecil lagi dia sudah terbiasa dengan dunia hiburan dan hinggalah kini sudah ada album sendiri. Daripada gaya anak-anak dia kini sudah berperwatakan gadis remaja yang semakin cantik. Sama cantik dengan ibunya.

Teman Diva yang suka muzik punk pun sudah pandai gosip, katanya, dia dapat cerita yang Shila sudah pandai main cinta. Tak sangka Diva, teman yang seorang ini turut mengushar anak dara ND Lala itu.

"Aku dengar cerita yang Shila sekarang sedang mula-mula berbunga dengan seorang pegawai perhubungan awam yang tidak jauh dengannya. Setahuku, lelaki tersebut baik orangnya putih-putih berkaca mata. Comel juga kalau betul mereka bersama-sama. Saya setuju sahaja. Tapi adalah sikit berbaur cemburu sebab aku pun suka tengok Shila tu," ujar teman punk Diva.

Ewah Shila, sudah pandai main api nampaknya. Tetapi Diva rasa okey sebab lelaki tersebut pun sudah pasti kenal ibu dan ayah Shila yang selalu dengan anak mereka. Silap-silap mereka pun minta lelaki tersebut tengok-tengokkan anak mereka.

Bagi Diva tak salah mahu bercinta sesama teman dalam industri. Diva pun suka tengok seorang teman Diva yang merupakan pegawai perhubungan sebuah label yang main cinta dengan seorang wartawan sekarang. Bahagia nampaknya.

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails