Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Erin Malek Sanggup Belanja RM500 Untuk Justin Bieber


PETALING JAYA: Pelakon Erin Malek, 17, (gambar) sanggup membelanjakan RM500 untuk membeli tiket konsert Justin Bieber My World Tour In Malaysia yang akan berlangsung pada 21 April ini di Stadium Merdeka.

Erin akan ditemani oleh adik perempuannya, Fieqa Malek, 16, untuk menonton konsert penyanyi berasal dari Kanada itu.

Pada mulanya dia ingin membeli tiket termahal berharga RM1,000 tetapi disebabkan tiket pada harga tersebut telah habis dijual, dia dan adiknya terpaksa memilih tempat duduk yang jauh sedikit pada harga RM500.

“Kami sangat meminati Bieber dan selalu memutarkan lagunya di rumah atau dalam kereta untuk menghafal.

“Tetapi kami tidaklah terlalu fanatik sebaliknya menyukai Bieber kerana wajahnya yang comel dan bangga dengan pencapaian dan popularitinya pada usia muda,” katanya yang menggemari lagu Love Me, Pray dan Somebody To Love.

Pelakon filem Congkak dan Tentang Bulan ini berharap dapat bertentang mata dan berpeluang bergambar dengan penyanyi yang turut popular menerusi lagu Baby dan One Time itu.

Dalam perkembangan lain, Erin sedang membuat persediaan untuk berlakon sebuah telefilem berjudul Lari, Sayang, Lari yang diterbitkan oleh produksi dari Jepun, 42nd Picture dan diarahkan oleh pengarah dari negara yang sama, Yasu Tanaka.

Bagaimanapun, semua kru dan pelakon adalah di kalangan orang tempatan termasuk pelakon Alif Satar.

Erin bersedia untuk bekerja dengan pengarah bukan Melayu itu dan akan melakukan yang terbaik.

“Saya sedang menelaah skrip telefilem itu untuk berlakon dengan baik.

“Saya akan bergandingan sebagai pasangan kekasih dengan Alif Satar dalam telefilem ini. Jika penonton menyukai lakonan kami, mungkin ia akan diteruskan kepada drama episod,” ujarnya lagi yang mengenakan pakaian rekaan Wanpa dan disolek oleh Vie Xenddra.

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails