Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Kecoh Al anak Dhani, Maia merokok, minum


PESTA Halloween yang dirayakan Ahmad Ghazali atau Al, putera sulung Ahmad Dhani dan Maia Estianty nampaknya telah mengundang banyak persepsi bukan sahaja kepada keluarganya malah masyarakat umum.

Ini kerana telah tersebar beberapa keping gambar Al yang sedang memegang botol arak serta merokok, sedang usianya masih terlalu mentah iaitu 14 tahun!

Parti tersebut telah diadakan di kediaman Maia, mantan isteri Dhani. Lantas Dhani menyalahkan Maia atas perbuatan anaknya itu.

Maia bagaimanapun menafikan dia yang menyediakan minuman dan rokok untuk Al dan kawan-kawannya berpesta.

"Memang saya ada menyediakan makanan, minuman dan kerusi untuk parti itu. Tidak ada minuman beralkohol atau rokok. Saya kemudian keluar dari rumah sejak pukul 7 malam dan pulang pukul 11 malam," kata Maia membela diri.

Jelas Maia lagi selepas dia pulang, dia tidak melihat sebarang tanpa yang mencurigakan terhadap Al atau lokasi parti.

"Saya tidak menyangka Al sanggup berbuat demikian. Dia mengaku minum sedikit dan telah meminta maaf kepada saya," ujarnya lagi.

Sementara itu, Dhani yang ternyata cukup marah dengan tindakan Al telah menghukum anak sulungnya itu.

"Saya beri dia hukuman, tapi sejak dulu saya memang tidak pernah menggenakan hukuman yang keras terhadap anak-anak.

"Untuk Al, saya hanya menghukum dengan mengurangkan segala keperluan dan kesenangan yang dia peroleh sebelum ini," tegas Dhani.

Sebelumnya, foto-foto Al sedang merokok dan minum minuman beralkohol beredar luas di internet.

Dhani kembali menuding mantan isterinya, Maia yang mengajar anak-anaknya merokok. Apalagi, Dhani pernah melihat Maia merokok di depan anak-anaknya.

Tambahnya lagi: "Apa yang paling saya kesalkan, dia baru berusia 14 tahun dan tak patut minum atau merokok! Itu perbuatan orang dewasa."

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails