Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Scha Tak Menolak Jika Hamil

Susulan laporan dalam sebuah blog hiburan yang mengatakan pelakon cantik, Scha Al Yahya dikatakan hamil, MH Online mendapatkan komen daripada pelakon filem 'Awan Dania The Movie' ini. "Saya ada membaca artikel tersebut dan apa yang boleh saya katakan, sehingga kini saya belum ada rezeki untuk hamil. Doa-doakanlah agar saya dan Awal cepat dapat zuriat," ujar Scha yang ditemui ketika Program Bercuti Bersama Dania ke Pulau Langkawi. Ditanya perancangan untuk memiliki cahaya mata, Scha mempunyai penjelasan tersendiri; "Disebabkan kesibukan masing-masing, saya dan Awal tidak memikirkan sangat tentang anak. Namun, saya tidak akan menolak jika hamil kerana saya sudah bersedia untuk bergelar ibu."

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails