Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

CINCIN 'TUNANG' QI & NELYDIA?

Bukan cincin tunang, tetapi ia dihadiahkan oleh Qi Razali sempena hari lahirnya. Demikian penjelasan Nik Zaris Nelydia Senrose Nik Sen, 19, mengenai gosip percintaan dengan pengacara yang pernah putus cinta dengan Yuna itu. Malah sebelum ini ada pihak yang menyalahkan Nelydia sebagai orang ketiga yang didakwa menjadi punca perpisahan Qi dan Yuna. Namun ia dinafikan sendiri oleh Qi dengan alasan punca utama perpisahannya adalah disebabkan jarak yang berjauhan dan ia tiada kaitan dengan Nelydia.
"Cincin itu dihadiahkan oleh Qi sempena hari lahir saya. Ia tidak bermaksud apa-apa, selain hadiah semata-mata. "Kami tidak dapat meraikannya bersama kerana Qi terlibat dengan penggambaran di Argentina. Jadi cincin ini diberi sebagai ingatan," ujar Nelydia sebagai berkata. Bila ditanya apakah benar mereka bakal mendirikan mahligai bahagia, jawab Nelydia dia masih dalam proses mengenali hati budi. Bagaimanapun, dia mengakui semakin selesa bersama Qi meskipun terlalu awal untuk mengetengahkan soal perkahwinan.
"Buat masa ini, saya belum bersedia dalam memikirkan soal perkahwinan kerana banyak yang perlu saya fikirkan untuk menjadi seorang isteri. "Perkahwinan bukan perkara yang mudah, banyak lagi yang perlu saya belajar. Namun sekiranya sudah sampai jodoh saya bersama Qi, saya akan terima," jawab Nelydia sama seperti jawapan artis-artis lain yang mengambil jalan selamat. Selanjutnya Nelydia mengakui sikap sikap Qi yang memahami serta mengambil berat tentang dirinya itu membuatkannya tertarik. Katanya Qi tidak pernah mengongkongnya, malah dia juga banyak memberi semangat dan nasihat.
"Dia juga sangat menghormati apa yang saya lakukan," katanya yang sebelum ini popular melalui drama Spa Q. Selanjutnya, Nelydia mengakui dia tidak mahu media terlalu menyiarkan kisah cintanya itu dan cukuplah masyarakat dah tahu yang mereka bercinta. Katanya dia lebih selesa sekiranya media melaporkan kerjaya mereka berbanding kisah peribadi. Jelas Nelydia, usianya masih muda dan banyak perkara yang ingin dilakukan. Selain karier, dia juga harus membahagikan masa untuk pembelajaran. "Memang cabaran besar untuk saya membahagikan masa berlakon dan juga belajar. "Saya risau sebenarnya tentang pembahagian masa kerana banyak komitmen saya setiap hari, kalau boleh saya ingin memberi fokus utama terhadap pelajaran. Namun saya harap segalanya dipermudahkan," jelasnya kepada media.

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails