Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Nadeem Jaga Keselamatan Kami - Nora Danish

Sebelum ini pelakon cantik Nora Danish pernah menyatakan yang beliau tidak keberatan sekiranya mana-mana pihak menganggap dirinya dan lelaki yang dikenali sebagai Nadeem adalah pasangan kekasih. Bukan tidak mahu berterus terang, cuma kata Nora, sebolehnya beliau tak mahu terlebih bercerita tentang hubungan cinta. Lain lah kalau mereka benar-benar sudah membuat keputusan untuk berkahwin nanti, berita itu akan dikongsikan pada semua. Namun semakin hari, hubungan cinta mereka seakan bukan lagi rahsia. Malah keintiman Nora dan Nadeem semakin terserlah. Lebih-lebih lagi apabila baru-baru ini Nora membawa pulang anak kepada Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Y.B. Dato' Seri Mohamad Nazri Abdul Aziz itu ke kampung halamannya yang terletak di Myanmar. "Okay sebenarnya macam ni, mulanya kami rancang nak balik bertiga iaitu saya, ibu saya dan kakak saya. Oleh sebab di Myanmar sekarang sedang ada pergolak. Jadi, disebabkan kami semua perempuan, itu yang Nadeem tawarkan diri nak ikut sama. Dia bersama sepupu dia temankan kami sebagai menjaga keselamatan kami. Sekurang-kurangnya kalau ada orang lelaki dengan kami, rasa selamat lah sikit", jelas Nora ekoran kepulangannya ke Myanmar ditemani Nadem. Sepanjang berada di kampung, kata Nora, walaupun Nadeem pandai mengambil hati keluarganya. Mengenai gambar-gambar mesra mereka sepanjang di Myanmar yang dimuat naik di laman instagramnya, Nora tidak menyalahkan sesiapa jika ada yang beranggap benarlah gosip mereka selama ini. "Di kampung kami dan keluarga ada masalah komuikasi tapi mujur ibu saya yang bantu terjemahkan apa-apa perbualan saya dengan keluarga. Walaupun ada masalah kominikasi, Needim pandai ambil hati ahli keluarga saya. Dia seorang yang kelakar. Saya tak salahkan peminat kalau nak kata saya bercinta dengan Needim. Lagipun, gambar-gambar kami banyak di Instagram. Saya yang gatal tangan nak upload gambar-gambar tu", jelas Nora Danish sambil berseloroh. Seperkara lain, Nora berkata dia tidak menyangka yang Needim sedikit-sedikit mula memahami dunia artisnya. Malah agak mengejutkan baginya apabila Nedim kini juga sudah mempunyai akaun Instagram dan peminatnya sendiri. "Saya pun sebenarnya terkejut juga sebab Nedim buka akaun Instagram baru-baru ni dan tak sangka dia rajin layan peminat. Dia sekarang dah ada peminat-peminatnya sendiri", tambah ibu anak satu ini lagi. Bawa Nenek Tinggal di Malaysia Dalam pada itu Nora memberitahu tujuan sebenarnya pulangannya ke Myanmar kerana moyangnya yang bernama Amibia, 96, meninggal dunia. Kini dia dan ibunya sedang berusaha memujuk neneknya untuk tinggal bersamanya di Kuala Lumpur. "Saya dan ibu memang bercadang nak balik kampung, tapi disebabkan kekangan masa. Sampai lah moyang saya meninggal dunia baru-baru ni. Sekarang ni ibu saya masih berada di sana. "Disebabkan moyang saya sudah tiada, saya dan ibu saya nak pujuk nenek untuk tinggal dengan kami di Kuala Lumpur. Tapi nenek saya tu susah sikit nak tinggalkan rumahnya. Macam-macam dia bagi alasan. Sekarang ni ibu saya masih pujuk dia", katanya. - mD

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails