Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita..

Shila Amzah Tidak Berani Berhadapan Dengan Lee Hom

Penyanyi yang sedang mencipta nama di China, Shila Amzah mengakui tidak mempunyai keberanian untuk berhadapan dengan penyanyi pujaannya iaitu Wang Lee Hom sekiranya diberi peluang berbuat demikian. Shila atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Amzah, 24, berkata, dia yakin akan berasa gementar jika bertemu Lee Hom kerana terlalu meminati penyanyi terkenal itu. "Saya tidak pasti sama ada saya mampu berhadapan dengannya atau pun tidak kerana pasti perasaan gementar menyelubungi diri saya kerana begitu meminatinya," katanya kepada mStar.
Shila bakal mengadakan konsert sulungnya di Malaysia pada 13 September depan di Mega Star Arena di sini pada pukul 8 malam namun sebelum itu pada 16 Ogos dia terlebih dahulu menghiburkan peminat di Shangai, China. Dalam pada itu, Shila berkata, dia berbesar hati sekiranya dapat berduet dengan penyanyi pujaannya itu pada konsertnya itu nanti namun tidak meletakkan sebarang harapan kerana menyedari kesibukan jadual Lee Hom. Bagaimanapun kata Shila, jika diberi peluang dia ingin mendendangkan lagu popular Lee Hom iaitu Forever Love yang pernah didendangkannya ketika menyertai pertandingan Asian Wave 2012. "Kebetulan konsert saya itu nanti bertemakan cinta dan jika dapat berduet dengan Lee Hom sudah tentu salah satu impian saya akan tercapai biarpun akan berasa gementar," ujarnya.
Pun begitu kata Shila, pada konsert itu nanti dia menjanjikan penampilan artis bertaraf antarabangsa untuk berkongsi pentas dengannya khas buat para peminatnya. Sementara itu, Shila berkata, dia juga sedang sibuk menyiapkan album berbahasa Mandarin pertamanya dan berharap ia dapat dilancarkan secepat mungkin buat para peminatnya di China dan Malaysia. Konsert Cinta Shila Amzah diterbitkan oleh Mega Ultimate Sdn Bhd dengan kerjasama Shila Amzah Entertainment Sdn Bhd dan tiket dijual pada harga RM268, RM138 dan RM88. Bagaimanapun tarikh penjualan tiket akan diumumkan dalam satu sidang media khas yang akan diadakan pada Mei ini.

No comments:

Translation Services
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails